Список форумов developerov.net developerov.net
Форум союза девелоперов

FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Dwyane Wade Leaving Jordan, Signs With Chinese Shoe Brand Li

Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов developerov.net -> S.O.S.
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
janbouchra9

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 21, 2017 6:44 pm    Заголовок сообщения: Dwyane Wade Leaving Jordan, Signs With Chinese Shoe Brand Li Ответить с цитатой

Fabrikaat Spotlight: nike air max 2017 Heren Garmin Forerunner 630 GPS horloge w / HRM-Run
Ik heb genkel hartslagmeter boven meer later 10 jaar gedragen. U hebben betreffende deze gegevens kan gezicht dat over-training en bijbehorende verwondingen belanden veroorzaakt. Biomechanische gegevens: Schatting van lactaatdrempel: Prestatieconditie analyseren: Stressbepaling bepalen: Deze schatting is hoofd en schouders boven de vorige schattingen en indien u 220-jarige leeftijd hebt gebruikt door uw maximale hartslag bij schatten, heb je een gokende spel gespeeld. De Forerunner 630 w / HRM-Run kan de stress die je lichaam ondervindt tijdens een staande 3 minuten test schatten. De Forerunner 630 w / HRM-Run kan beoordelen of jij op doel bent voordat een goede dag ofwel een slechte dag. Alhoewel dit nog steeds de meest accurate manier zijn om VO2 Max en Lactate Threshold-waarden te krijgen, wordt de Forerunner 630 w / HRM-Run krachtig verbeterd door deze waarden te schatten op basis van uw gevarieerde trainingen en een begeleide training. Dit is waarschijnlijk het maximaal spannende hulpmiddel. Het verschillende leuke ding is dat je kunt zien hoe je draaislengte verandert tijdens het lopen plat, bergop en volgens beneden. Dat wil zeggen, het karaf u toestaan als jouwe ervaren inspanning hoog ofwel laag zullen zijn. Die gegevens beheersen worden gecommuniceerd naar u horloge voordat real-time feedback of gedownload post-run. Door uw VO2 MAX en Lactate Drempel te krijgen, moest dezelfde runner volgens een lab gaan en een stress-test of lactaatdrempelprotocol doorlopen. Strenglengte is de afstand medio elke stap, die niet alleen interessant is, echter Garmin doet twee goede dingen aan deze gegevens. Coach Jim Hunt heeft al lang 180 seconden met dezelfde cadans gelopen. Sla nu de interval oefening betreffende. Als de stress score hoog zijn, is u tijd door terug bij gaan. De Forerunner 630 w / HRM-Run bevat een 2e generatie loopdynamiek hartslagmonitor borstband / sensor. Als je ervaren inspanning hoog zijn, moet je je feitelijk mentaal richten en je mentaal stoten om je tijden bij ontmoeten. Dit stelt jij in positie om jouwe cadans bij krijgen (stappen per minuut). Er is maar weinig dingen die de Forerunner 630 w / HRM-Run doet, dat sterk verbetert bij het nike air max 2017 dames goedkoop coachingvermogen van dezelfde hartslag Monitor / GPS horloge. Onmiddelijke na het bekijken over de nieuwe Garmin Forerunner 630 w / HRM-Run, vond ik momenteel het tijdsbestek om weer serieus trainen te doen. Verander uw planning. Als jij serieus leven over raceprestaties, dan karaf de Forerunner 630 w / HRM-Run een spelwisselaar zijn. De sensor karaf gegevens verzamelen over jouwe strenglengte en stridefrequentie. Strescore. Beperkt Lactaat Drempel. Indien je ervaren moeite laag is, zijn het dezelfde briesje door je doeltijden te geraken. Bevestigde biomechanische gegevens. Echter toen kwam de realiteit in en ik kon mezelf niet overtuigen door terug bij keren volgens het lijden door middel van uitdagende trainingen. Dezelfde hoger getal is ondoeltreffend en suggereert dat jij overschrijdend leven. Prestatievoorwaarde. nike air vapormax flyknit In uw volgende vier video's legt Garmin Forerunner Product Manager Joe Heikes uit hoedanig de bovenstaande functies opereren. Verticale oscillatie wordt verstrekt, wat aangeeft hoeveel jouw centrum met de massa op plus neer beweegt. Om reden te bestaan, heb ik al beslist hele tijdsduur niet gemeend over mijn rendement gewerkt. Zet nog een sommige makkelijkere runs in. Ik wil nog steeds mijn miles logeren, maar ik ben niets meer aangeleverd over de racen met mijn goede (of helemaal niet).
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов developerov.net -> S.O.S. Часовой пояс: GMT
Страница 1 из 1

Перейти: